今日係家長日呀!! 麗芳佢之前都唔想入去課室!! but....佢之後都係入左!! 唉!!今次差左呀!!但係..... 都好過Felix呀!! 李老師仲講左D好好笑的野!! 我同麗芳都好鐘意Miss Mak呀~~ 跟住我同麗芳悶到死!! 麗芳之後就泥左我屋企做功課... 7點幾先走!!呵呵呵呵!! 我都唔知去camp要帶咩?? 唉.....一個大大的煩惱!!! 有冇人可以help下我呀!!??