今日我12:15要去學琴, 1:30就學完lu..... 跟住就悶左好耐, 直到有得傾電話!! 又要去去食飯啦!!!! 聽日就去camp啦!! 你地執好曬野味呀?? 我就執好啦!!個bag勁重呀!! 希望[有人]可以幫我take the bag!!