♣Mini mini♣
.`×[]*....×|||▌
EdithToby626
暱稱: Edith Toby
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2011-03-17
2011-02-20
2011-02-19
2009-01-21
新年快樂
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 41
今日人氣: 18
累積人氣: 835
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 25 日  星期五   晴天


悶悶得樂∼ 分類: 未分類

 唔之係咪沈日書展影響∼成個人有番d書卷味!哈哈∼好想去睇吓書!話時話,我都好耐無真真正正話打開本書睇吓∼因為畢左業既原因掛∼書?咩妮嫁∼

AH~唔知做咩呢!等放榜既期間真係唔知點好∼有時仲會諗到訓唔著覺∼發夢都想番學∼嘩∼唔係掛!畀著番學果時,個心成日掛住一手絕世好詩嫁,吟個你聽@; 番學等放學,放學飲可樂! 正丫真係!點知今時今日諗番轉頭,真係HEA左好多時間!都係番學最開心,起碼,見證住我青春過MA,校服,唔知仲有無機著嫁!不過,真係好鐘意校服果一陣味,咩味! OLD SCHOOL ! OLD SCHOOL !  I MISS  YOU !!!青春氣息!!!YOUNG味~(唔係臭果隻丫!港名先丫∼唔好諗第樣野)

 成日見到D學生妹妹,好鐘意CUT短自己條校裙∼我都試過嫁!後尾點?無嫁!咪畀個惡死MISS話兩野∼仲畀佢即場張條裙復原TIM,我真係記住果個MISS嫁 !不過依家諗番,都覺得自己好好笑!都唔知為咩而做出D無咩為既事!係喇!咁叫反叛!估唔到我都有咁既經歷過∼ 一下細味又悶悶得樂!






訪客留言 (返回 EdithToby626 的日誌)


EdithToby626 於 2008-07-25 08:59 PM 發表:
好多謝大家既留言丫~ah~你地個blog都好令呀!得閒教吓我喎∼研究研究∼唔好笑我咩都唔識丫∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



andy_law 於 2008-07-25 08:56 PM 發表:
cmcm
十卜你
祝你快樂
XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vation 於 2008-07-25 08:28 PM 發表:
CM''
我係最後一屆既會考生-_-''
真好彩- -
一年半後我就會考..~"~
希望你升到上中6''!!
你讀咩科嫁??
我讀理''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我文科嫁∼一年半後會考喇∼努力丫!
Posted at 2008-07-25 09:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Tiffany521 於 2008-07-25 06:46 PM 發表:
哇!!
你19歲架啦??!
我要叫你1聲"姐姐啦``
哈x]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kyi_0928 於 2008-07-25 06:33 PM 發表:
喔!版主系應屆會考生!預祝你可以順利升上中六袠!
coMm3nt!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



theresa1223 於 2008-07-25 10:27 AM 發表:
CMMMM{回呀}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 回左喇∼
Posted at 2008-07-25 05:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



keline 於 2008-07-25 10:26 AM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]