嶺南大學1日遊*
其實係我表姐畢業^^
影相,,,好累呀...隻眼@@
果度好靚><
today訓到好午-v-
尋晚去假日食自助餐,yummy~but超眼訓...
玩機,,,最新果部{ Wii }>3<
好玩!!但好似係度發癲咁-v-狂FING -0-
錄左PTH個test...
覺得自己好似好多野未做咁-0-
so Happy><
天氣好冷,,,有人話借jacket比我又冇借...
英詩比賽~去到先知個台冇第4層-0-
臨時發揮@@我地今次真係好好la!!
最尾亞軍>3<好happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
but原本有冠軍架...係評判個人喜好既問題-0-
中意唱遊wo...我地5係幼稚園-0-
有隊好低能+串嘴...hip pop.....
得5洗上3堂,,返到去仲上[emily]堂= ="
個司機真係聽我地講開慢d=]頒個好司機獎比佢xd
5中意上[SM]堂=[so boring= =
lunch要由冬季change返做女童軍=]
但短袖好鬼凍-0-
lunch後直落眼訓xDD
放學女童軍~+oil><
旅行Day**
等2B等左好耐-0-"
我地應該係最遲燒果組= ="
5想燒,,想食...偷呀仔d丸食-v-
週圍影人相xDD最衰冇影全家福la=[
發現有d野幾似下@@"
{truth or dare}好sweet啊><[妒忌xDD]
棉花糖好正!!
*but其實今次旅行5好玩lor= ="
同埋................................................5識講

| • | 2007-06-15 |
| • | 2007-06-12 |
| • | 2007-05-27 |
| • | 2007-05-21 |
| • | 2007-05-18 |

