2006 年 2 月 2 日  星期四   晴天


爆笑的一天~~~~ 開心

今日同貓子,肥肥,餠餠,W,Tony一齊去左"亞貓地攤"到飲野....講左D好三級GE野~之後去左MK...影左貼紙相....好美哦!!!!我現有點兒後悔呢!!!我無buy w-inds.的雜誌牙!!!不過我都buy左美緒兩本雜誌....美緒佢地4月12日出碟牙!!!!萬歲>.<*

 




2006 年 2 月 1 日  星期三   晴天


w-inds.新碟 IT'S IN THE STARS 愉快

仲有一個封面的不過我NO DL所以無得POST牙!!!

SOR~~~~




2006 年 1 月 28 日  星期六   晴天


新年快樂!!!! 愉快

新年快樂牙!!今日年初一牙!!!!!今日去左我大舅父到!!!!去到個到我就同亞表哥係甘講日本D野!!!!佢仲話會介紹佢個日本FD俾我認識...﹁•﹁*(都唔知真唔真GE~)之後去左我嫲嫲到....之後仲去左睇戲(魔幻王國之獅子.女巫.魔衣櫥)仲唔洗我俾$$$$$$$$$$ YEAR!!!!!!!!



« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | »