Ednawfl : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日同貓子,肥肥,餠餠,W,Tony一齊去左"亞貓地攤"到飲野....講左D好三級GE野~之後去左MK...影左貼紙相....好美哦!!!!我現有點兒後悔呢!!!我無buy w-inds.的雜誌牙!!!不過我都buy左美緒兩本雜誌....美緒佢地4月12日出碟牙!!!!萬歲>.<*
仲有一個封面的不過我NO DL所以無得POST牙!!!
SOR~~~~
新年快樂牙!!今日年初一牙!!!!!今日去左我大舅父到!!!!去到個到我就同亞表哥係甘講日本D野!!!!佢仲話會介紹佢個日本FD俾我認識...﹁•﹁*(都唔知真唔真GE~)之後去左我嫲嫲到....之後仲去左睇戲(魔幻王國之獅子.女巫.魔衣櫥)仲唔洗我俾$$$$$$$$$$ YEAR!!!!!!!!