今日無啦啦想打番日記- -
不過我發現原來好多人都轉左xange...
不過我都無諗住轉
派緊卷 主科都唔差 呵呵- -
唉又頭暈又頭痛..
唉...好辛苦...
好耐冇打過日記 原來 diaryxp改左名做qooza 我都唔知
失敗囉
If you try,you will be succeed.
Endy隻碟好正