| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2008 年 6 月 3 日 星期二  |
|
|
我丫哥都叫豪p.s佢大你4年 我超愛王子xd cm仔=]
|
網主回覆
- - 王子依家好樣!!!!!- - Posted at 2008-06-08 06:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
畢業真係幾開心,但又有d唔捨得,係5係? cm for you
|
網主回覆
係呀!我就係想講呢個=]哈 Posted at 2008-06-08 11:39 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔係呀- - fd唔係- - Posted at 2008-06-07 08:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
﹏>*thx!!! Posted at 2008-06-07 08:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
thx!!
Posted at 2008-06-07 08:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
happy 於 2008-06-05 01:25 AM 發表:
你死喇!!你話全校則係包括嫣嫣啦!!
|
網主回覆
係仔!唔係女 仲有- -唔係話嫣嫣=] Posted at 2008-06-05 05:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你好, 請問你係...... 邊位丫? cm for you!~
|
網主回覆
傻仔- -多謝 Posted at 2008-06-04 10:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝=] Posted at 2008-06-04 10:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|