| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
小峰 於 2005-10-14 07:32 PM 發表:
|
呵 - -" .. 你日記幾好笑 wow - -" . .
多d幫你留 - - " . .你要識做呢 -_-" .. |
|
|
|
網主回覆
瞭解!!!
 Posted at 2005-10-14 07:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
【ameko】 於 2005-10-14 02:55 AM 發表:
有時覺得高佬你講野又幾好笑^_^
不過講得又有dd道理...
不過就係有一個缺點....
就係:唔夠我矮~
哈哈
|
網主回覆
回:
上面個句:你太過獎啦~

下面個句:唔玩鬥矮~唔夠你玩呀~
 矮妹!
 Posted at 2005-10-14 05:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
翹 於 2005-10-13 10:22 PM 發表:
|
網主回覆
一套動漫同其相關精品 Posted at 2005-10-13 11:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|