尋晚返完學好累好眼訓呀~深夜時想玩多陣MSN都唔得~ 起初想頂多陣~但都係唔得~最後都係去左訓.......
今朝訓到十點幾先起身~
開機玩左陣後就煮飯lu.....
飯後自己一個過置樂行~落到樓下後見到老豆... 跟住先醒起前日佢話出黎~接住佢返歸先~ 而我就照樣出去~
過置樂前係市中心行左陣先~睇下有無個樣野~結果:無發現..... 到置樂後~細心行左兩round後~只發現一件相關精品渣~ 其他ge精品鬼叫自己遲買咩~D老細都話斷曬貨~ 買下後就沿途折返~行到華都順便買my大頭狗筆~
回家後食下野 睇下電視等開飯~
今日係咁多~