今日都係咁過啦~
朝早無乜野好寫~
lunch個餐幾好~雖然供應商話加大左個飯盒~但我唔多覺哦~ D野食咪又係得咁多~
飯後俾茂李捉左去罰企~ 起初企4樓ge~ 點知條茂李要當值~ 叫my我~豬彪同然一齊企操場~ 仲要擰住張答案黎睇~ 這屈辱.....給我記住.......!
之後上膳宿~我個泡蛋ok架~ 但食個個唔係自己..... 好似係翹食我個~佢食到D黃流左出黎~抵死~ 而我仲衰過佢~ 當食左啖後成件蛋跌左落地....... 無得再食啦...... 又要清潔返~唉........真陰公~ 攪咁耐到頭黎淨係食左啖~
跟住發生左件無謂ge事~
放學就返歸lu~係咁多先~