| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 14 日 星期一 |
 |

|
| ok la....... |
今日學校轉冬季~一早因無轉到俾鄧sir係門口度問左幾句....
上到課室後照常上堂~
PA次次都咁忙~又寫野又聽書又要改正功課~ @@''
lunch食燒賣同糯米雞~幾好味~
飯後做ac功課兼落去買校o太~上到黎俾PA 李sir叫住話有需要就可以放學個陣黎做my D功課先走~我o~完聽完就入返班房啦~
下午英文講鬼故~要作文~但作唔出~
生活教育聽下書就過左lu
放學打完波後唔想補課呀~又快落雨~so返歸lu.....
|
| 刊登時間︰2005-11-14 09:46 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
翹 於 2005-11-14 10:04 PM 發表:
|
網主回覆
5~5~ Posted at 2005-11-14 10:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|