| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
| 2006 年 10 月 6 日 星期五 |
 |

|
中秋節~  |
今日係中秋節~學校ge事無乜野好講~放左學就返屋企lu~
夜晚食左晚飯後就食月餅水果同玩MSN~之後俾FK約出去碼頭行下~
我先去到兆康等FK~等左3個字之後佢先黎到=o=跟住大家過左美樂~
落車後彪同佢個fd黎左接我倆~接住行過去蝴蝶村MC~見到嘉~盈~怡~傾左陣計後~翹~甘仔~仲有兩個唔識ge女仔相繼黎左~
然之後大家過左公園玩~玩左陣後HOHO黎左~因為唔夠位玩~同HOHO~翹~一齊行沙灘~個沙灘好多人~好熱鬧呀~成個沙灘燈火燦爛~金光閃閃~好靚呀~停步仰首~天朗氣清~天上ge月亮份外皎潔明亮~為什麼?因為今年ge月亮最近地球啊~看起來真的好似大左D呀~說罷~大家行著走~見到ge好多都係情侶~唉~自己覺得格外孤單tim......
返黎後~鈞~Ling~琪~朱仔黎左~好多人呀~成十幾人~
玩左陣蠟燭~同彪and佢個fd~翹~FK~一齊行多次沙灘~正如翹講~今晚沙灘好多靚女呀~點解平時係街唔多見到ge~=o=? haha~
最後去食my宵夜~就同FK~翹回家~
起初E為點幾鐘兆康條路無人tim~點知仲多過平時放學=o=''
回到家~經已深宵~夜闌人靜~我抹個身~洗下腳~刷牙洗臉就訓lu~唔~~好累呀~~~
|
| 刊登時間︰2006-10-07 12:55 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|