|
|
2009 年 9 月 28 日 星期一  |
2009-09-28  |
分類: 未分類 |
上堂再系咁個人真系變得傻傻地
英文堂完全唔理miss講咩,自己玩手指
經過咁多堂既努力,我終於識咗點樣"左右協調"- -~
我發現我真系太善良啦~~
傻傻地溫書,人地一張紙搞定
個人各方法xd,落咗堂成堆出貓紙系地下
綜人miss落堂話我地組已經識得點合作啦
其實所謂既合作咪一樣佢地傾解我寫嘢,寫寫下答兩句爹
miss以為我地好激動咁討論緊
吳X通對鞋"笑"得勁開心,露出好雪白既襪=3=
依佢打人永遠系拿我既嘢lo,火
叫佢地講D嘢俾我寫,四個加埋等于無
hoho~
好大雨啊,無帶遮
因為次次落雨等到放學過陣一定停,
點知今次越來越大
依遮人好勁,
遮到我成身濕曬=@@=
今日阿媽放假
佢一放假我返屋企就系搵嘢食
有阿媽系屋企幸福啊
|
| 發表時間:2009-09-28 05:19 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
CKKckk 於 2009-09-28 06:30 PM 發表:
cm ah`
|
|
|
bb0810 於 2009-09-28 06:11 PM 發表:
對鞋.....
|
|