Eight_fish
暱稱: ★° Chun`
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
最新文章
2010-11-24
2010-03-01
2010-02-23
2010-02-09
2010-02-08
每月文章
文章分類
全部 (36)
Jim Chan. (1)
未分類 (35)
站內搜尋
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 10 月 3 日  星期六   晴天


開心咩 鬱悶 分類: 未分類

仲念住今日會好開心tim

勁快搞定D嘢打電話俾佢地

都話要食咗飯先可以出bo .___.

去咗水魚樓下等佢,又話即刻出-3- 算啦算啦,慣咗囧

林楠同wo ying 都系到,

行下停下去咗我屋企樓下個公園到坐

跟住話去街市買蠟燭,只得我同水魚買咗

行遠D跟住佢地話佢寶林哦

其實我真系唔想去過到

都唔知點解

一路都話唔想去

同水魚玩下,林楠有電話,跟住wo ying 又有

我同水魚無吖~佢打咗俾我

我地傾下計計啦

到咗地鐵站依打電話來

聽唔系好清楚,好似咩系我屋企樓下

但系無話來搵我,我就話咁我返去搵你啦

↑藉口↑ sorsor

水魚嬲嬲地=3= 乖啦,唔會燒咗你嫁

返屋企

媽咪啊,好肚餓~

食咗蝦先na

ok

xd~後日返學啦,我天日一定要8點前起身

如果唔系後日一定見到國寶 

發表時間:2009-10-03 10:20 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Eight_fish 的日誌)


bb0810 於 2009-10-06 05:32 PM 發表:
CommEnt~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MaNdYkAi 於 2009-10-04 08:28 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lisa199691 於 2009-10-03 10:50 PM 發表:
咬月餅節快樂喲(!)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lisa199691 於 2009-10-03 10:49 PM 發表:
玩蠟燭-__-v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sin_babiii 於 2009-10-03 10:29 PM 發表:
=^=.哎-.-
我無得出=__________=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]