|
|
2009 年 10 月 3 日 星期六  |
開心咩  |
分類: 未分類 |
仲念住今日會好開心tim
勁快搞定D嘢打電話俾佢地
都話要食咗飯先可以出bo .___.
去咗水魚樓下等佢,又話即刻出-3- 算啦算啦,慣咗囧
林楠同wo ying 都系到,
行下停下去咗我屋企樓下個公園到坐
跟住話去街市買蠟燭,只得我同水魚買咗
行遠D跟住佢地話佢寶林哦
其實我真系唔想去過到
都唔知點解
一路都話唔想去
同水魚玩下,林楠有電話,跟住wo ying 又有
我同水魚無吖~佢打咗俾我
我地傾下計計啦
到咗地鐵站依打電話來
聽唔系好清楚,好似咩系我屋企樓下
但系無話來搵我,我就話咁我返去搵你啦
↑藉口↑ sorsor
水魚嬲嬲地=3= 乖啦,唔會燒咗你嫁
返屋企
媽咪啊,好肚餓~
食咗蝦先na
ok
xd~後日返學啦,我天日一定要8點前起身
如果唔系後日一定見到國寶
|
| 發表時間:2009-10-03 10:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
bb0810 於 2009-10-06 05:32 PM 發表:
|
|