|
|
2009 年 10 月 8 日 星期四  |
2009-10-08  |
分類: 未分類 |
好變態啊
今日好多默書小測
中史不嬲都唔識嫁啦,
今年唔得啦,
唔想次次都抄人功課
自己搞定佢
中文堂miss講講下話中史可能要突擊測驗
唔講都無嘢既~
一講成堆人拿本中史書來溫
溫咗好耐也
中史堂miss真系要測
好緊張好緊張>.<
開始lu
做咗一面,翻去後便
咦.無既,hoho,開心
交卷啦,陳文聰話佢咩渠位置寫錯咗
中文堂佢提我要記低D地方我先去記既...
佢自己無溫,哈哈]
希望高分D啦,阿門
好耶~
天日下午唔洗測中文,
跟住miss ma 去咩粉嶺到分享專題哦,好似.
但系佢話好似7點先可以返來
仲要帶埋P.E裳
......
......
|
| 發表時間:2009-10-08 05:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
bb0810 於 2009-10-08 05:44 PM 發表:
CommEnt~~
|
|