屌
今日勁唔開心
阿媽唔記得調鬧鐘,水魚8點打電話叫我出門過陣先爬起身...
7分鐘換3,梳頭,刷牙洗臉 -,-
跟住同依狂跑去學校,見到水魚就拉住一起跑
好瘋狂,恐怖- - 好彩無遲到
唔知邊個傳今日M鍾搜書包,大家無帶手提,如果唔系依一般45分打電話來,
又會咁巧...o(╯□╰)o
------------------午膳-----------------------
依同D男仔玩到癲曬,我坐住睇戲
哈,好搞笑
跟住唔知點我坐咗系佢旁邊個位到望住范好似打佢,遮住咗睇唔到
跟住范無啦啦擰轉身扮打我,扮又扮唔到,真系一巴打咗落來,屌,勁大聲,塊面痹曬
無心情打返佢,痛到爆
去咗廁所,睇下塊面,紅到咩咁,好熱
越睇越火,我一句嘢都無同佢講過,都無撩過佢.坐都有罪
落咗佢搵Miss Chan,唔想搵miss 鍾,因為搵咗miss 鍾咁范可能會死的好慘
點知陳茵又同X鍾講
X鍾上來課室講返件事,講到好似我同佢玩跟住佢"唔小心"打到我,我反咬佢一下咁哦.
唔知就米亂講啦!
跟住最后佢意思就叫我唔好同阿媽講
放學過陣陳茵問我"點解打唔到電話俾你阿媽既"
miss鍾話唔好講比我阿媽知哦,我講
之後佢話"我覺得呢件事一定要俾你阿媽知道"
......
兩個miss傾好先啦
......
去咗戲劇,勁低能D人,不過都幾好玩,5:30先放
|