|
|
2009 年 10 月 30 日 星期五  |
2009-10-30  |
分類: 未分類 |
琴晚成晚系到咳,訓唔到
成2點幾先訓著
今朝起身后3秒又咳返
痴線ge
無停過lo,飲水都驚咳返出來
刷牙洗面之後行返入房訓
同阿媽講唔去學校啦
又系到咳,
今日好似好嚴重咁
系學校一定忍唔到
10點幾同凱爺去咗睇醫生
之前我仲以為只有感冒先會咳
今次咩事都無
只系咳-.-
跟住就返佢屋企
睇"康熙來了" 勁好笑
笑小下又唔咳了bo
3點半左右啦
好返DD
同咗凱爺買咗成堆水果
好重
不過
鬼叫我咁中意食啊
返到屋企開電腦
溫XX啦,蚊²啦,蔡X珠問我點解無返
我話 有病
溫話好多人掛住我,系咪架 /3\
跟住頭先豬²打咗電話來問我點
傾咗一陣計
做下心理輔導xd
豬豬要乖D~
****************************************************************
點解咁多人都扮晒嘢咁既
真系要顧下人感受
|
| 發表時間:2009-10-30 06:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
bb0810 於 2009-10-30 09:05 PM 發表:
CommEnt~~
|
|