|
|
2009 年 10 月 31 日 星期六  |
2009-10-31  |
分類: 未分類 |
今日一早同阿媽念住去藍田行街街
幾多人同我推薦藍田啊-,-
但佢話去上環
媽呀,知唔知好遠嫁
是但啦,坐地鐵好快姐
到咗上環系咁行行行
-,- 見唔到咩啱,行咗去中環
又系行 ,見到咩全場兩折
反正無嘢買到,就入咗去
好大,3層樓都逛曬
不過都系空手出返去
......
我系咁埋怨,阿媽竟然話系故意俾我運動下-,-
I 服 YOU
好耐無坐電車,
所以坐電車順便去咗北角
原來電車既速度真系唔系好快
睇住個鐘系咁走系咁走
終於到咗啦
肚餓>.<
食大家樂
一D都唔快樂
凍到我咩咁
食完又行,個結果好明顯
又系無買到嘢
最終都系返咗藍田
唔想好似個無頭蒼蠅咁亂搵
出站前念住問下依²邊個出口
佢熟啊ma
佢話唔記得哦
算啦,都唔知打俾佢做咩
問佢句嘢好耐先答
可能訓緊覺瓜
亂出,竟然見到個商場
上咗去,見到間鋪掛住好多書包
開心到我啊-,-
成世無見過書包咁
(同學,行咗成日終於俾你搵到個書包你個心情會點-,-)
無咩考慮就買咗個
驚買唔到啊ma
跟住睇裳睇咗D時間,
無咩心機
隻腳好酸
所以返咗屋企
|
| 發表時間:2009-10-31 11:51 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
藍芽族長到始一遊(@ω@) 比嗰㊣comm3nt您啦
|
|
|
藍芽族長到始一遊(@ω@) 比嗰㊣comm3nt您啦
|
|
|
藍芽族長到始一遊(@ω@) 比嗰㊣comm3nt您啦
|
|
|
bb0810 於 2009-11-01 03:58 PM 發表:
CommEnt~~
|
|
|
bb0810 於 2009-11-01 03:58 PM 發表:
|
|
|
bb0810 於 2009-11-01 03:56 PM 發表:
|
|