|
|
2009 年 11 月 7 日 星期六  |
2009-11-07  |
分類: 未分類 |
陰功囖
電腦壞咗幾日
悶死我
省略省略省略
念住有一日唔洗讀書
就參加咗東莞個活動
琴日6點10起身
系香港第一次咁早起身yo =3
同琪²佢地約咗食早餐
出門過陣打咗俾依² 豬² 桐²
我買咗杯熱朱古力,其他一定唔夠時間食
上車,架車幾舒服
點知我地組系個咩歐老師帶lo
勁唔開心,無咗佢我念我呢兩日一定系好開心
成日系到啤住人 on9
成個低能婆咁lo
同佢話去廁所
"三十秒三十秒三十秒"
啊婆婆,30秒你去啦
小小事就緊張到咩咁
仲要系咁用手指指住人
同佢講一句嘢就串人
問佢幾時返香港都要俾佢鬧一餐
桐²問佢一句"可唔可以掉垃圾"
佢講咗十句嘢..."等陣""我睇下先""ok""安全""好啦""快D返來""仲唔去?""系啦,啱啦""快D過來""快D過來"
變臉老姑婆
節省啦你
出電梯都要你出先
"我睇下個環境"
打緊仗咩
哈,佢出去過陣我地成班系到笑
出到去我話"安全到達"
睇點做餅過陣佢念住推依叫佢行快D
我地梗系唔睬佢啦
佢一行過來我地就行開
跟住我見到佢啤住依² 行埋去想鬧佢
我就即刻走上去拉住依行去前邊
佢梗系唔厥啦
話唔俾拖手
我話點解啊
佢話無得解
我咪又拉住依走lo
好似系今日
食午飯過陣,
依唔想同佢坐
我就同依調咗位
佢笑得勁核突咁同我講嘢lo
"你地唔中意食蒜頭,我好中意嫁,好好味"
跟住我望咗佢一眼
"食咗會口臭"
跟住又食嘢
依話我好串xd
對住佢唔串無辦法溝通
最衰系你啦 依依
唔系你我都唔會同老姑婆一間房T.T
好彩無發惡夢
|
| 發表時間:2009-11-07 09:16 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|