Eight_fish
暱稱: ★° Chun`
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
最新文章
2010-11-24
2010-03-01
2010-02-23
2010-02-09
2010-02-08
每月文章
文章分類
全部 (36)
Jim Chan. (1)
未分類 (35)
站內搜尋
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 11 月 7 日  星期六   晴天


2009-11-07 不屑 分類: 未分類

陰功囖

電腦壞咗幾日

悶死我

省略省略省略

 

 

念住有一日唔洗讀書

就參加咗東莞個活動

琴日6點10起身

系香港第一次咁早起身yo     =3

同琪²佢地約咗食早餐

出門過陣打咗俾依² 豬² 桐²

我買咗杯熱朱古力,其他一定唔夠時間食

上車,架車幾舒服

點知我地組系個咩歐老師帶lo

勁唔開心,無咗佢我念我呢兩日一定系好開心

成日系到啤住人 on9

成個低能婆咁lo

同佢話去廁所

"三十秒三十秒三十秒"

啊婆婆,30秒你去啦

小小事就緊張到咩咁

仲要系咁用手指指住人

同佢講一句嘢就串人

問佢幾時返香港都要俾佢鬧一餐

桐²問佢一句"可唔可以掉垃圾"

佢講咗十句嘢..."等陣""我睇下先""ok""安全""好啦""快D返來""仲唔去?""系啦,啱啦""快D過來""快D過來"

變臉老姑婆

節省啦你

出電梯都要你出先

"我睇下個環境"

打緊仗咩  

哈,佢出去過陣我地成班系到笑

出到去我話"安全到達"

睇點做餅過陣佢念住推依叫佢行快D

我地梗系唔睬佢啦

佢一行過來我地就行開

跟住我見到佢啤住依² 行埋去想鬧佢

我就即刻走上去拉住依行去前邊

佢梗系唔厥啦

話唔俾拖手

我話點解啊

佢話無得解

我咪又拉住依走lo

好似系今日

食午飯過陣,

依唔想同佢坐

我就同依調咗位

佢笑得勁核突咁同我講嘢lo

"你地唔中意食蒜頭,我好中意嫁,好好味"

跟住我望咗佢一眼

"食咗會口臭"

跟住又食嘢

依話我好串xd

對住佢唔串無辦法溝通

 

最衰系你啦 依依

唔系你我都唔會同老姑婆一間房T.T

好彩無發惡夢

 

發表時間:2009-11-07 09:16 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Eight_fish 的日誌)


lisa199691 於 2009-11-07 10:13 PM 發表:
嘿`
最愛珍,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lisa199691 於 2009-11-07 10:13 PM 發表:
哇,我果張好樣):
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xxislovexx 於 2009-11-07 09:23 PM 發表:
笑左...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wanba11 於 2009-11-07 09:23 PM 發表:
CmJai#
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]