Eight_fish
暱稱: ★° Chun`
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
最新文章
2010-11-24
2010-03-01
2010-02-23
2010-02-09
2010-02-08
每月文章
文章分類
全部 (36)
Jim Chan. (1)
未分類 (35)
站內搜尋
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 11 月 21 日  星期六   晴天


2009-11-21 開心 分類: 未分類

今日過得幾充實下

好耐無咁

今朝9:20起身,

準備好D嘢之後9:35

開咗電腦玩,念住10點先走

但達9過陣桐打電話來叫我出門口

佢話聽到miss話達9要到學校

話我要遲到了

搞到我手忙腳亂

沖咗去學校

點知到咗之後一個人都無lo

11點幾個分享會完了

佢地走咗

咁我咪同琳and琳and依一起走

話去李琳到BBQ

系商場睇3

李琳買咗件背心外套

跟住一起去咗周琳屋企啦

佢有個妹,好得意

搞到我好掛住我個妹

差D喊tim

李琳幫我同依拉直頭髮

跟住就去樓下商場個"香格格"食面

幾好味,30蚊,但系我食唔曬lo

--肚子,你太不爭氣了--

放頭髮落來好唔慣!!

我系咁話要扎返

佢地唔俾咧!!飄下飄下-x-!

后尾扎咗半頭,醒也

跟住就去咗油塘

依屋企樓下個公園到完咗陣

跟住搭小巴去藍田行街

行咗好耐,後悔無換咗套校服,著校服行街好唔慣=,-!

買咗件3 ,好中意呢

好累,又返依屋企個公園到

依系到傾電話,-3- 同人講嘢洗唔洗咁溫柔啊!

我同周琳就玩滑滑梯xb

跟住賣雪糕同魚蛋[天吶,傻成咁?!]

=====

行路過陣念到個爛gag,念住講來笑下

咳咳,喂喂,同你地講個故事啊

我出世過日我阿媽生咗個女

跟住自己系到笑

依仲好認真咁講,"真架!"

"我咪系我阿媽個女lo"

笑爆,跟住話我個gag真系好爛

我都講咗系爛gag啦,但你仲咁天真xb

等左好耐,終於等到李琳

去咗咩咩咩燒烤啦

海邊啊,勁正

仲見到嘉明兄

一開始見到佢D屋企人好尷尬

但其實佢地好好客

好快就熟了

食咗好多嘢咧

雞翼燒到一半漲潮,好靚

同依行咗過去睇,跟住影相xb

9點幾番屋企lu

似唔似心心同蝴蝶吖>v<

發表時間:2009-11-21 11:52 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Eight_fish 的日誌)


lisa199691 於 2009-11-22 05:13 PM 發表:
甘夜.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lisa199691 於 2009-11-22 02:43 PM 發表:
cM#~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wanba11 於 2009-11-22 12:20 PM 發表:
cm#
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xxislovexx 於 2009-11-22 10:51 AM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]