|
|
2009 年 11 月 21 日 星期六  |
2009-11-21  |
分類: 未分類 |
今日過得幾充實下
好耐無咁
今朝9:20起身,
準備好D嘢之後9:35
開咗電腦玩,念住10點先走
但達9過陣桐打電話來叫我出門口
佢話聽到miss話達9要到學校
話我要遲到了
搞到我手忙腳亂
沖咗去學校
點知到咗之後一個人都無lo
11點幾個分享會完了
佢地走咗
咁我咪同琳and琳and依一起走
話去李琳到BBQ
系商場睇3
李琳買咗件背心外套
跟住一起去咗周琳屋企啦
佢有個妹,好得意
搞到我好掛住我個妹
差D喊tim
李琳幫我同依拉直頭髮
跟住就去樓下商場個"香格格"食面
幾好味,30蚊,但系我食唔曬lo
--肚子,你太不爭氣了--
放頭髮落來好唔慣!!
我系咁話要扎返
佢地唔俾咧!!飄下飄下-x-!
后尾扎咗半頭,醒也
跟住就去咗油塘
依屋企樓下個公園到完咗陣
跟住搭小巴去藍田行街
行咗好耐,後悔無換咗套校服,著校服行街好唔慣=,-!
買咗件3 ,好中意呢
好累,又返依屋企個公園到
依系到傾電話,-3- 同人講嘢洗唔洗咁溫柔啊!
我同周琳就玩滑滑梯xb
跟住賣雪糕同魚蛋[天吶,傻成咁?!]
=====
行路過陣念到個爛gag,念住講來笑下
咳咳,喂喂,同你地講個故事啊
我出世過日我阿媽生咗個女
跟住自己系到笑
依仲好認真咁講,"真架!"
"我咪系我阿媽個女lo"
笑爆,跟住話我個gag真系好爛
我都講咗系爛gag啦,但你仲咁天真xb
等左好耐,終於等到李琳
去咗咩咩咩燒烤啦
海邊啊,勁正
仲見到嘉明兄
一開始見到佢D屋企人好尷尬
但其實佢地好好客
好快就熟了
食咗好多嘢咧
雞翼燒到一半漲潮,好靚
同依行咗過去睇,跟住影相xb
9點幾番屋企lu
似唔似心心同蝴蝶吖>v<
|
| 發表時間:2009-11-21 11:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|