|
|
2009 年 11 月 27 日 星期五  |
2009-11-27  |
分類: 未分類 |
好懶啊~
又去到西貢到
10:30當值啦
同豬and桐當值
原來領袖生真系好黑人憎
...
桐跑4×100
我地三個去咗鐵餅比賽先
女仔一共先6個
ck,我,豬,桐,茵,詩
ck好勁
飛得好遠
我飛得過到草地啊,哈哈
豬系咁系到笑
吖sir話佢似D服務員端住D盤
桐都系,啊哈哈
ck第一
我同猪竟然有第二第三拿!?
不过一共先6个人...
鴻好勁,拿曬D大獎盃
返屋企煲湯
返上看台到啦
豬系到睇書
上邊寫住"嘿,你個小子"
跟住豬系咁笑
笑得勁kai,搞到我都笑埋一份
其實
有咩咁好笑-3-
坐車我地三個訓咗啦
後邊D人狂系到玩
痴线
扯到我地头发
|
| 發表時間:2009-11-27 07:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
iceqoo 於 2009-11-28 11:17 AM 發表:
c0mm3nt''=]
|
|
|
bb0810 於 2009-11-27 07:27 PM 發表:
CommEnt~~
|
|