|
|
2009 年 12 月 4 日 星期五  |
| 2009-12-04 |
分類: 未分類 |
今日miss話8點前要去到學校頒獎
唔想上去,好糯
食早餐過陣念如果今日系早讀就好
又希望會落雨
點知睇下個新聞話今日出太陽
天氣很好捏
到咗學校同CK,豬等
上臺啦,,,,,,,,,
真系幾糯,ming話我落台過陣跳落去-0-!
點解我無印象T.+
溫書溫書
溫完綜人溫中文
中史派卷,79分-3- 算對得住自己
差1分80都唔俾我
放學留系班房念壁報D嘢
之後走過陣豬and桐又走咗lo
勁火
不止一次
|
| 發表時間:2009-12-04 07:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
iceqoo 於 2009-12-07 06:17 PM 發表:
打錯,補返先 c0mm3nt''=]
|
|
|
iceqoo 於 2009-12-07 05:59 PM 發表:
c0mm3ny''=]
|
|
|
bb0810 於 2009-12-04 07:12 PM 發表:
CommEnt~~
|
|