|
|
2009 年 12 月 7 日 星期一  |
2009-12-07  |
分類: 未分類 |
好無奈
今日英文堂前一個小息同周琳傾計
佢問我系咪中意劉海-,-
我話唔系囖,之後問返佢點解覺得我會中意佢
佢話好多人都咁覺得0.0"
......
因為八卦追住佢來問D嘢,咁就叫中意-..- o(╯□╰)o
英文派listening測驗卷. 25分,
差不多啦,Kitty Chan 30分,勁
珠珠話"仲以為佢低能既tim,點知咁勁"
哈,笑
中文堂miss講咩詞,曲過D
趴系到
唔知幾耐之後miss叫我醒...-3-
繼續趴,不過有聽書
點知miss又話我無聽,懶得駁嘴
唔理佢
桐整咗個蔭落來
90%是我的水魚-3-
小心D戴con哦
|
| 發表時間:2009-12-07 07:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
CKKckk 於 2009-12-12 06:49 PM 發表:
cm ah`
|
|
|
Erin_ 於 2009-12-08 09:35 PM 發表:
cm...
|
|
|
iceqoo 於 2009-12-08 09:16 PM 發表:
c0mm3nt''=]
|
|
|
bb0810 於 2009-12-07 07:25 PM 發表:
CommEnt~~
|
|