琴日3點幾同銘水魚講好出去拉頭髮
銘沖完涼話要飛奔落去
結果等我到個公園過陣一個人都無 ......
打電話俾銘,問佢飛奔咗去邊,佢話系屋企 (****)
跟住打俾水魚
"水魚你系邊啊"
"屋企"
"仲系屋企?!"
"原來我都要落去嫁"
X , 無嘢講
銘落咗來啦,系到坐,之後見到葉麟
好好笑個樣,紅色鞋低腰褲仲噴緊煙 XD
之後我地兩個走咗,等水魚等左好耐
打電話又唔通
去佢屋企又無人,但見到佢對死人拖鞋,
跟住同銘話返屋企,今日唔拉了
又唔想自己行返屋企- , 叫銘陪我,玩咗一陣之後水魚打電話來
即刻鬧佢-,-
佢話換3換到訓著咗,鬼知真定假=
都成5點幾囖,去佢屋企樓下見到阿樂同賴B
一起走
水魚搶咗我個書包-, 不要臉的
將軍澳and寶林我竟然分唔清..
到咗將軍澳
我入咗間鋪啦,寫著198
等左陣佢話298哦,我話出邊寫著198既
佢話系局部,咁姐系做一半頭?
- -
去咗第二間198+8$服務費
跟住洗完頭吹完話我頭髮長+20$ -,-
頭都洗咗啦,唔通唔做? 大琳說含有欺騙成份
做咗好耐好耐啦-,- 人8點收工
我9點15先走
226$ ,我俾咗1張100,6張20$ ,6$硬幣
跟住佢話少10$ , 我仲on99企系到,跟住阿樂話咪啱咯
跟住我就俾咗-,-
嘿喲,管他的
無奸不商無商不奸~
對不起對不起對不起
|