|
|
2010 年 2 月 5 日 星期五  |
| 2010-02-05 |
分類: 未分類 |
今日早早起咗身~ 33分出咗門
難得咁乖,同珠²兩個慢慢行
到學校第一句就問吖sir我地系咪好乖
睇下個鐘搭8嘍..
人生中第3次乖乖上中史堂,
*****************************
放學去咗412打印嘢,搞咗半日搞唔定
叫miss Chan幫,跟住走咗lu
碰到謝X鴻
問佢點,佢話無點,
報咗警,話要轉校
我系咁哀佢唔好轉
佢都唔肯..
哎,話咁大個仔未系學校俾人打過
都系希望佢唔好走啦
|
| 發表時間:2010-02-05 07:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
=0= 第3次乖乖上中史堂!!! 難道你好小上中史堂!!
|
|