點解識人太小....琴日BBQ 想打電話叫幾個黎...都唔知叫邊個好
等我識返多D人先
琴日燒烤係有史而來食就最多嫁啦...!!!
仲有歌條"龍利樓"(唔知點寫)超好食的哦!!!
下個星期多野做呀...又要去心電圖 又要抽血....驚驚地抽我D血TIM....
抽完 今晚仲有去食飯
點解唔早D 睇到有人賣飛呢.....
搞到比左錢先有
我要睇呀"KAY"