...今日上體育堂睇下預賽D成績.....1500米 6分22秒...已經無用力去跑嫁啦...好似本時跑下步個速度...點知..
都係入到決賽..有咩天理
200米又係WO..預賽歌陣比個第一線上嫁啦...點知都入到.
又有一個4*100WO....校運會差唔多要返曬...
我D假呀
今日彩排歌陣本身要講口號....點知全部高2D人都無出聲...(唔通我自己出聲咩)...!!!!!!!都唔知正式歌陣會點
天日要返8點返去練!!
今年校運會真係精彩