今日原來係媽咪生日..
12點幾先知..搞到今焦對佢勁惡...SORRY
1點2點同玲出左去買禮物比媽媽
3點左右翻翻屋企
同個傻仔傾完計大概3點9左右去左ye屋企
一陣要陪佢去旺角拎隱形眼鏡
係佢屋企食左個面
4點左右走左
撘地鐡果陣
佢講左好多佢同佢之前條仔既事..
又講佢依家中意果個
拎完隱形眼鏡佢帶我去影相^///^好開心
影到7點幾..同佢翻觀塘...apm廁所take photo
take完......媽媽生日..我帶埋佢一齊同我屋企人食飯
去左一間韓國餐廳(觀塘)食po菲
好正>^<..
重整左我地既結精///好令令架..自己整架!!!!!!!!!!
食完去左佢屋企..睇佢同佢中意果個係msn講果既野
好好笑...11點9翻屋企同媽媽佢地切蛋糕
1點半瞓
  
   
  
   
<<<<<<<<<<<<<好令..好中意^上面^^^^^^
|