今日上英文堂
係3C班房上
一入去即刻去俊個位睇下有冇佢D野
想知佢幾多號..派問卷果連揀佢個號數..卡卡
念都開心^v^.....一叫號數...佢走過唻我到攞..................哈哈哈哈..
上上下堂..銘用個唔知乜野打落我個頭到..拍到我雙眼..
嘩!!好痛囉..摸住對眼..猛流眼水..屌佢啊嫲
3C好似上緊体育堂呀
落堂..同ye去莊佢...莊到佢但係比軒見到..驚佢以為我望佢- -"
跟住問彭借ws..佢要我請佢食糖先借比我..- -"可愛
放左學陪欣等完車之後同ye&琪係m記食野..玩到癲哂囉...
好似三個痴線既係m記發癲咁...
食完..去左翠安買糖..軒都係度..//怕羞tim..扮冇野.0///0.
重見到lily tim..- -"嘔//////////
then..我地去左球場玩左一陣./含住支糖..一人一支..多左一支一齊食..^^
跟住去左公園...過左一陣見到川果班人..凸--........./
唔知幾多點就走...同ye翻去過陣太興奮撞到個頭頭><'''''
|