今日全日都係屋企!好悶!
好彩媽咪早兩日買左部電視...好清同埋有好多台睇呀!!!
一個字形容{正} 哈哈!
跟住睇電視睇到眼訓就訓左啦!
訓到六點幾倒就起身啦!
跟住就準備睇惡作劇之吻!好好睇=]
今日對我黎講都算係悶嫁!
25/6
今日同呀羊出左MK!
勁多靚杉囉!不過帶唔夠錢正係買左兩條裙渣=]
我地仲要係買到冇晒錢囉!
我禁大個女都未試過身上係冇錢!
我而家至知冇錢係超辛苦=]
跟住俾人急call去番工...3點倒番到元朗=]
跟住去左Tuen Mun上門收書...超辛苦囉!
今次都係我第禁大個女第一次番工!
我同呀羊早走左!六點幾倒番左元朗`
本身要八九點至放得呀!
我唔會再番上門收書啦...因為實在太辛苦啦!
26/6
今日呀爸放假晨早流流俾佢私秩左我起身飲茶!
同呀爸呀媽呀姨同表妹飲茶...好悶!
跟住就周圍行街!好悶呀!跟住就番左屋企啦!
過左陣就去揀電視啦!第二日去買!Yeah
今日又係番去聽講座好悶呀!
聽果個Jackaline個講座!D瘡超核突lor!
睇到我毛管都動埋=]
跟住睇爬行生物d戲`好殘忍呀!
睇完就放學啦!
跟住我地就去左唱K啦!
不過我地今次好似冇之前禁好玩!
我地唱到兩點半就走左啦=]
今日諗住同呀羊同A1k1b番學!
點知呀羊冇車搭!佢同A1k1b番學=]
佢地話會遲到!錦我就冇等佢地啦!
番到去睇戲同聽野!爆悶-33-
跟住放左去食野!行左陣跟住就番左屋企啦=]
今日11點起左身,跟住食野
然後換杉就同屋企人番大陸玩!
我同表妹去左溜冰...溜左兩個鐘=]
同表妹傾左好多野!跟住我地去左玩!
夜晚我地兩家人去左食飯!慶祝父親節-33-
跟住就行左陣街就番香港啦!