今日係結業禮
8:30係禮堂聽校長講野
好悶,好眼訓
根住頒獎
頒完獎,番課室開大食會
開完大食會.放學番屋企
今日係歌唱比賽
放左學就搭巴士
去到成2:00幾
我番左小學
見到好多老師
今日番左小學,小6畢業典禮 番去幫手,同老師傾左幾句 好想再同老師傾計
今日原本唔洗番學
睇同學唱歌
佢聽日要歌唱比賽
12;45放學去同學屋企
2:30番學校合唱團練習
練到4:00
放學去左旺角買暑假作業
去到話仲味有
曬我八達通錢
25果日下午係學校有蓋操場集合.
2:00出發
好似4;00到
好悶囉
夜晚有夜行
我都唔驚
最後有糖
我地成日疲累
好似1;00幾洗操
訓左1個半鍾
26果日食早餐
食通粉
食完洗碗
根住落雨
到唔知幾點就汁野
根住要行好內
終於到左架車
好累囉
味試過咁累
今日都係唔開心
通識,英文,中屎肥左
其他星期一派
果幾科希望合格啦
放學都唔開心
因為無得去人地屋企
佢叫我番屋企
咁算啦
好想喊
我好辛苦,無人會明白我感受