|

2006 年 7 月 26 日 星期三  |
 

|
''Funny Jealousy'']] |
Funny Jealousy
你這晚來穿得最閃 絕在臉妝這樣艷
若這是場淘汰戰 真不知我怎出線
自問大家不會變 若妒忌你極膚淺
恨我仍然還好勝 別要真的高過我半邊天
若是有人贊揚你 我也應
會替你暗喜 我老實問自己
若我在各樣也沒法及你
這友情 也會悄悄考起
*如死黨有暗湧 也要各扮不懂
若男孩同看中 情誼仍在心中
情感彷似填充 遺留秘密不通
姊妹有情意結 最終 還是知道輕重*
oh...i think it's funny i think it's crazy
你我有誼比天更高 手拖手走出大路
但你共男孩跳舞 好景比我更加早
羨慕著你跟他好 現在若我未得到
未免自蠶和懊惱 令我小小憎你太風騷
舊日我和你沒有 嗌過交
暗裡縱賽跑 發過誓別絕交
亦會和你夜半談笑睡覺
所有人 卻永遠怕比較
REPEAT**
oh...i think it's funny i think it's crazy
oh...i think it's funny i think it's crazy
我個人認為呢首歌幾好聽....**

|
打個時︰2006-07-26 03:36 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


|

2006 年 7 月 22 日 星期六  |
 

|
又係咁!!!  |
一早就係度講...仲要講完又唔認....嬲爆''...之後仲要借d依黎話人....搞到...喊得超勁...
之後唔埋佢...去左團契...心情好番d la...thz qoo仔!
so...今日又變左做喊包...
發左脾四==....好嬲呀...
個樣野都係唔好講住la....廢事la...一切順其自然...
[唔同佢講...係因為唔想佢成個暑假都唔開心....希望佢明白...唔好嬲我!!!]

|
打個時︰2006-07-22 05:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


|

2006 年 7 月 17 日 星期一  |
 

|
驗眼*  |
今日10:30去左驗眼....好彩度數冇變....但係要等埋呀爸....所以整到12:幾先走得...
d舊同學返左小學....我冇返呀...一定有原因ge...咩原因就唔講la...++

|
打個時︰2006-07-17 06:31 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 17 | »
|
| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|