嗯嗯''
好耐冇uPdaTe個bolg喇~~
都冇人嚟..
再update都冇用啦\\
唉......
***************************************************************************************
前日我生日~
{暘}佢居然冇打俾我''
又冇講[Happy Birthday!]
我真係唔知佢菍咩lo~~
而且.....
我仲好sAd o添吖!!
xx暘吖\\
我呼喚你啊``
你聽唔到咩?!
嗚嗚嗚====='''
你知唔知...???
嗰本簿---
我仲kEeP住珈~~!!!
點解你就讀唔懂我嘅heArT姐!?
每次一菍起你し0vの柳林菁......
我就會C r丫\\\\\\
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
暘:
假如你睇到我寫嘅呢篇嘢...
你會係咩反應??
無語??
定係..
無奈..吖??
我想憎你一世!!
但我辦唔到......
♥..已經流緊血.....
只想你講一句:...
『莪噌o經「愛」過你..!』
.....已經足夠.....
|