lunch 玩" true or dare"
超搞笑(黃安堯)haha!
您地想知既話,call me la!
今日中文堂既時候
教應用文
其中一篇尋貓(白色既)啓事有一句"牠的尾巴有一撮黑毛。"
跟住菜心讀出黎
讀咗"牠的尾巴有一條黑毛。"
超搞笑
然後,陳均兒話 "如果條毛比人拔掉,咁點算?"
O哂
仲有
陳堯盈寫隻狗(芝娃娃犬)
有成一米高...李sir仲要係話芝娃娃犬係細狗黎架
可憐的我
我又再一次喺學校喊喇!
今次係冇帶功課,差D要Detendtion
一樣,又要多謝king of 爛gag 同埋黎麗筠
多謝king of 爛gag俾包紙巾我
多謝黎麗筠安慰我
Thx a lot!
今日先記得
原來小學有個外藉老師叫John Wong
O哂嘴...
同King of 爛 Gag 個英文名一樣...==
性格好似...(大家知LA ! XD)
太搞笑..
今日睇班籃比賽,1B 對1C ,1A 對1D,(下個禮拜到我地1E)
1B and 1D win!
兩班都係我地1E 既勁敵
1E 努力AR! 只要努力練習,冇野係我地1E做唔到既!
WE ARE THE CHAMPION!!
poor me!
I Finished the IS workbook!
tired
可憐的我...
估唔到我上堂唔傾計呢?!
依個係事實!
調位後的我
唔傾計...唔講爛gag...
同以前完全唔一樣!
諗起前日...
我無端端做咗班際普通話話劇比賽個組長!
唔知點解乜都關我事...
班籃...班際閃避球又係...
連呢個都唔例外(都係)
唔知係drama club 既關係
定係我係班會主席既關係...
更無奈既係==
要同king of 爛 gag 一齊做組長!!!!
O 哂嘴....
算...
我地要做導演兼演員..
希望大家合作d la!!