嘩嘩嘩~今日去參加婚禮呀~第一次呀~之前都係去飲姐~第一次睇人行婚禮~ ^0^
一早起身~無野準備~無無聊聊!! 突然~文希打黎同我吹水~ =0=
又駁俾子龍~3線~ =_= 一齊出去食野呀~!!!!! 無啦啦彈左呢句野出黎~
就3個人著住西裝去食野~哈哈哈~文希著到成個侍應錦~哈哈哈~
子龍~又買左對(物)係車度換 =0=~~
係婚禮度影左好多相相呀~哈哈哈~遲d post出黎俾大家睇啦~
個個都唔同哂~*-*
第一次睇人行婚禮~好興奮!!!平時電視度睇架麻~~一個基督教婚禮 @0@~
之後要執返好~場地~明天主日呀~
之後一齊食野囉~ ^0^呵呵呵~
|