阿笨日記
睇過既朋友~記住留言喔>333<"THe WOrst ThIng AbOuT LoViNG YOU is WaTChing You LoVE SoMeOnE eLsE.
Ellis040255
暱稱: 阿堯
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我會轉用xanga~
8/12/06
星期日...
變得成熟
星期四
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 90
今日人氣: 0
累積人氣: 2739
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 28 日  星期六   晴天


開心~ 愉快 分類: 未分類

運動會又完左...大家都好似唔多惜得咁...今日又要去補習....搞到無得同佢地出去

玩...不過算喇~讀書緊d!!!呢幾日都無打日記了....呢幾Day都ok開心喇...5點幾放

學......期待緊聽日去食野!~!哈....我要變肥仔-o-...






訪客留言 (返回 Ellis040255 的日誌)


華少 於 2006-10-31 05:55 PM 發表:
哈~食盤菜駛唔駛返到大6食啊?
我有個外賣盤菜既電話喎~
下次我地搵多d人夾錢訂仲好啦~~
諗起都超好味!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好呀!~!食埋你個肥仔就最好^^
Posted at 2006-10-31 06:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



丁果 於 2006-10-30 03:49 PM 發表:
哈哈...NO THZ...^^
咁我以後咪要叫你「感性的男人」??..xDD
UM..首歌聽落好冧囉!!
聽落好抒情..好柔和..好舒服...
SD幾隻黎聽下都好啵!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

叫感性的男人....會俾人笑的...haaa - -
Posted at 2006-10-31 06:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



丁果 於 2006-10-30 02:58 AM 發表:
喔...原來如此!!
唔使唔開心啵!!一定會有機會架!!
既然你咁恨食盆菜...
好!!下次有就哎埋你啦...
不過要番大6架啵..得唔得先?!
哈!!小堯做咩好似突然間咁感性咁GE...
轉左個咁令GE SAKURA BACKGROUND..
又加埋一首聽落咁冧GE 歌!!
哈哈...想用黎吸引邊個睇先??!...xDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉....算吧喇~呢度都唔俾食~~更何況大6=.=不過都要thx^^你
其實我不嬲都好感性架~haaa..見個背景用左咁耐~轉一轉黎吸引下你地留言姐....仲有隻歌點呀??我本人不嬲都鍾意shayne ward~d歌....好聽架~洗唔洗sd幾隻過你聽下!!!!哈....
Posted at 2006-10-30 10:43 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



莉仔 於 2006-10-29 09:16 PM 發表:
good~做肥仔!∼!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀~~要做肥仔= =
Posted at 2006-10-29 09:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



丁果 於 2006-10-28 09:34 PM 發表:
噢..小堯!!好耐冇上黎留言嚕!!
真是十分抱歉!!
聽日去食咩令你咁期待呀??!
食BufFeT??!
祝你玩得開心D啦!!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實係去食盤菜....第一次食~想去~但無得去....唔開心....
Posted at 2006-10-29 09:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]