| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 13 日 星期一  |
痛...\"/  |
分類: 未分類 |
今日真係慘...無端端俾人搞到條頸受傷...開頭用手按住~以為無事~~雖然痛...但
拎開隻手~見到隻手有血既-.-"...跟住即刻用紙巾喇...張紙巾搞到ok多血囉.....跟
住落去拎膠布...拎完上會計堂~落堂個時~人地話我知~塊膠布滲血的....又落去
拎...去到今次無貼膠布....因為個位近頭髮so難貼....就用左呢個噴務膠布...一噴~
即刻痛到嗌...- -ha跟住放學4點幾同外籍英文老師傾計&小組討論....超好玩
的...5點幾先走人....下次實再去...ha~跟住回家去了...回家途中收到佢既慰問...
好開心!!!!哈..........PS:今日d小組討論俾我搶住答...答曬d point....實在太厲
害...haaaaa
|
|
|
莉仔 於 2006-11-14 06:07 PM 發表:
慘慘=﹏=
依家冇事啦嘛?.?
好彩唔係係塊面度姐=_="
|
網主回覆
thx你呀!!~~!!莉仔~依家無咩事~但沖涼有少少痛姐~好快無事的^^ Posted at 2006-11-14 07:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|