阿笨日記
睇過既朋友~記住留言喔>333<"THe WOrst ThIng AbOuT LoViNG YOU is WaTChing You LoVE SoMeOnE eLsE.
Ellis040255
暱稱: 阿堯
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我會轉用xanga~
8/12/06
星期日...
變得成熟
星期四
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 90
今日人氣: 6
累積人氣: 2735
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 13 日  星期一   晴天


痛...\"/ 感動 分類: 未分類

今日真係慘...無端端俾人搞到條頸受傷...開頭用手按住~以為無事~~雖然痛...但

拎開隻手~見到隻手有血既-.-"...跟住即刻用紙巾喇...張紙巾搞到ok多血囉.....跟

住落去拎膠布...拎完上會計堂~落堂個時~人地話我知~塊膠布滲血的....又落去

拎...去到今次無貼膠布....因為個位近頭髮so難貼....就用左呢個噴務膠布...一噴~

即刻痛到嗌...- -ha跟住放學4點幾同外籍英文老師傾計&小組討論....超好玩

的...5點幾先走人....下次實再去...ha~跟住回家去了...回家途中收到佢既慰問...

好開心!!!!哈..........PS:今日d小組討論俾我搶住答...答曬d point....實在太厲

害...haaaaa






訪客留言 (返回 Ellis040255 的日誌)


莉仔 於 2006-11-14 06:07 PM 發表:
慘慘=﹏=
依家冇事啦嘛?.?
好彩唔係係塊面度姐=_="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx你呀!!~~!!莉仔~依家無咩事~但沖涼有少少痛姐~好快無事的^^
Posted at 2006-11-14 07:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]