今日同平時一樣''
冇咩分別!!~
都係要返學!!@__@
又係7點起身~想早d都唔得''
就算早訓..都早得個一粒鐘..
真慘!!成日都唔夠訓..
返到學校又要早讀"
跟住我D糖糖同埋麥提沙..
都比芳芳食晒..得返幾粒比我..(嬲嬲)
我地係堂上偷食野..哈哈..我地係咪好乖呢??
我地係英文堂都唔知痴左邊條根..係到發癲''
囉d野係都拋黎拋去..真係好好玩..
諗起都好笑
跟住其他堂我都冇心機上..係咁發白日夢"
到左食飯個時..我,芳芳,家妍同陳情婷都要去練跳舞''
足足練左半個鐘..好累!!
跟住我地就落黎食飯''
唔知點解今日食得好小..
跟住我就睇住佢地唱歌..好好聽!!
但係D男仔好搞笑..笑死我..  
今日放左學又要中文補課喎''一個鐘呀..
我係呢一個鐘好悶''唔知做咩好--
中文補課完左又要補習喎''
係個陣時..
我就好乖咁做晒D功課..就默書..
6點45分就走左LU..
返到屋企就.....(唔洗我講都知做咩啦)
係咁先啦..886
|