今日同平時又係冇咩分別""
又係要返學..補課..補習..
呢幾樣野日日都會發生..
今日其實同琴日冇咩特別野發生過..
不過我地係咁係課室玩囉!係咪好乖呢??!!
除左 lunch time之後個段時間..發生過一d事情之外..
跟住就冇咩特別野發生啦..
lunch time之後..我地班女仔好比心機咁練歌''唱得好開心.."
不過班男仔佢地只係識得玩..唔練..幾日都係咁..今日又係咁..琴日又係咁..我地好嬲..''
真係忍冇好忍啦..跟住我地咪嬲佢地囉""
好聲好氣同佢地講..又唔聽喎''唔嬲佢地真係唔得嫁..講起都嬲呀''
唔講咁多啦..''之後既事唔洗講應該都知嫁啦..
886
希望你地聽日會好D啦..加吧嗲!!(努力..努力..努力呀'')
|