今日都係有雨同埋好凍!!
凍死我啦..
今日我上堂冇咩心機冇咩精神..
因為琴日為左份美勞做左好夜先訓..
今日又發左好多事--"
又係琴日個件事..D男仔比琴日仲衰!!激死人啦""  
得返幾日咋..冇咩時間再練啦..比D心機啦..唔該!!
跟住放左學之後..就出左學校買野LU..
買完野之後就返學校LU..因為今日要表演跳舞''
着好衫就整好個頭再化妝..--
跟住係禮堂練左幾次..跟住5點幾就去搭車..
行左幾步路就到左LU..
係個間小學真係好大好大..起碼大過我地個間..''(我地個間咁細)
放低左D野..就去禮堂睇人地表演.."
人地表演得好好''真係拍難手掌!!
跟住7點幾先離開''跟住就解散LU..
跟住我同左芳芳行左一陣..
行到8點幾就返屋企啦..返到屋企..冇野做..''
今日講住咁多先啦..886
真係希望你地努力D啦..冇咩時間嫁啦..""
如果你地肯比D心機,,一定有成果!!
|