今日是星期一,
我要返學..
所以我好早就起左身lu..不過都唔係好早..
琴日做功課做到12點幾都未做完..
跟住支持唔住就去左訓教教豬啦..
返到學校緊係抄人d功課啦..呵呵
上咩堂都係咁眼訓''
第一個小息..我,芳芳同家妍上四樓活動室..
知唔知點解呢?
我地琴日比賽拎到金獎呀"
所以咪可以簽優點囉''我係今年拎到第一個優點''
希望繼續努力..緊係想囉多d啦..
跟住到英文堂個時..黃桂主任好惡..大派R..好恐怖..
上完英文堂就小息lu..我地緊係好比心機咁樣練歌仔啦..
唱唱下打鐘喎''真黑人憎!!想唱埋落去都唔得--''
上埋數學堂就食lunch''
今日我個餐係B''我唔鐘意食就同人地換左食D餐..
好好味~~~
食完飯之後..我地又好努力咁練啦..今次比上幾次進步左好多..
起碼d男仔冇玩到''(加油!!得返一兩日咋'')
跟住..跟住..跟住
個鐘又響啦..
放學了..
我叫左張君4點3係學校門口等我''
跟住我就同婷婷佢地去中文補課!!
補完課..張君竟然準時喎..小見囉..
同佢行左一陣..我就返補習社..而佢就返屋企lu..
係補習社我唔洗半個鐘就做晒功課"係咪好快呢?
做完功課又唔想做練習''跟住miss佢都冇比練習..好開心''
6點45分就走得啦..'返到屋企就沖涼..玩電腦..
跟住又比人罵''逼我溫書''
唔講住啦...88
|