- i ', AM .. ♥軒軒軒軒軒軒軒軒軒軒軒軒
x]醉艾2B唷
Elmang48
暱稱: - i ', AM .. ♥軒軒軒軒軒軒軒軒軒軒軒軒
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2010-01-24
2010-01-11
2009-10-21
2009-08-11
2008-06-27
文章分類
全部 (100)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
--!凱靖
.___.馮++
鴨鴨
RaInBOw
SW I N''
[[ZOE**
["牙寶*]
__李慧芯,,
``呀欣
``臭瑩,,
``澄欣@_@
{嘉}*
~謝曉欣..
~芳芳*
牙琦;;
牙琴
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 100
留言總數: 123
今日人氣: 17
累積人氣: 5846
站內搜尋
2006 年 12 月 18 日  星期一   陰天


返學~ 愉快 分類: 未分類

今日是星期一,
我要返學..
所以我好早就起左身lu..不過都唔係好早..
琴日做功課做到12點幾都未做完..
跟住支持唔住就去左訓教教豬啦..
返到學校緊係抄人d功課啦..呵呵
上咩堂都係咁眼訓''
第一個小息..我,芳芳同家妍上四樓活動室..
知唔知點解呢?
我地琴日比賽拎到金獎呀"
所以咪可以簽優點囉''我係今年拎到第一個優點''
希望繼續努力..緊係想囉多d啦..
跟住到英文堂個時..黃桂主任好惡..大派R..好恐怖..
上完英文堂就小息lu..我地緊係好比心機咁樣練歌仔啦..
唱唱下打鐘喎''真黑人憎!!想唱埋落去都唔得--''
上埋數學堂就食lunch''
今日我個餐係B''我唔鐘意食就同人地換左食D餐..
好好味~~~
食完飯之後..我地又好努力咁練啦..今次比上幾次進步左好多..
起碼d男仔冇玩到''(加油!!得返一兩日咋'')
跟住..跟住..跟住
個鐘又響啦..
放學了..
我叫左張君4點3係學校門口等我''
跟住我就同婷婷佢地去中文補課!!
補完課..張君竟然準時喎..小見囉..
同佢行左一陣..我就返補習社..而佢就返屋企lu..
係補習社我唔洗半個鐘就做晒功課"係咪好快呢?
做完功課又唔想做練習''跟住miss佢都冇比練習..好開心''
6點45分就走得啦..'返到屋企就沖涼..玩電腦..
跟住又比人罵''逼我溫書''
唔講住啦...88






訪客留言 (返回 Elmang48 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]