今日係聖誕聯歡會.. 返學既時間係同平時一樣.. 我地今日可以着便服..我就着長衫,長褲同波鞋.. 我叫左芳芳係學校門口等埋我.. 跟住我地就入去啦..返到去見到好多人.. 我今日收到家妍,芳芳,詩詩比我既聖誕卡''好開心呀'' (中間個D唔講比你地聽..等你地心思思..) 過左好耐好耐..先到我地6b班表演.. 我地首先做左話劇之後先到唱歌.. 唱歌個時..唔知做咩個隻牒好LaG呀''又好多雜音喎'' 唱左友誼第一既頭兩段就冇左後面個D..好無奈!! 跟住我地咪啦啦聲唱forever friends..點知有勁多雜音囉'' 不過比上一首好好多.. 但係D人又唱得細聲喎''練個時都唔係咁嫁'' 到低今日發生咩事?? 之後我地就好努力把呢首歌唱完'' 跟住我就同芳芳,家妍..去左換衫'' 原因唔講住..一陣咪知囉'' 抽又獎抽唔中我喎''好黑仔呀''上年都有我份..今年就冇''唔制.. 之後我,芳芳同埋家妍..就..就..就要跳舞表演.. 唔知做咩啦..可能因為多人..緊張啦.. D拍子有D跳快左有D跳慢左喎'' 好魚呀'' 放左之後..我,芳芳,A先生,B先生,C先生就去左D先生既屋企玩.. D先生既屋企好大呀''佢個細佬好得意'' 跟住佢地幾個夾埋蝦我同芳芳..討厭!! 我同芳芳5點幾就走左LU.. 我又要補習喎''正一黑人憎呀'' 好煩呀!! 完畢!!