今日係星期六.. 我媽咪放假.. 我又要同佢出去行街街啦... 又要陪我呀妹去真光幼稚園玩攤位遊戲...好無聊!! 我係個到見到[佢地]喎..真係黑仔啦.. 見到[佢地]打左招呼就走啦.. 玩完之後..就走啦.. 行行行行..行到我都好累! 就搭車返屋企lu.. 祝大家聖誕節快樂!!