今日是平安夜.. 首先係到祝大家平安夜快樂..!! 早上我係屋企睇左一陣電視..悶... 跟住下午就多節目囉..芳芳約我去街街喎'' 本來張君都同我地一齊,,可是佢唔得閒.. 得返我同芳芳..我同芳芳行左幾個鐘左右,, 隻腳就開始累!! 我地行到5點鐘就返屋企lu.. 希望大家開開心心啦!!