今日係(唔洗我講都知係星期幾啦..)
又係好普通..
不過今日同琴日有d唔同,,
詩詩約左我地一齊去KFC到做專題..
傾左好耐好耐..都未傾完喎''
我地係個到有講有笑..笑到我肚痛呀''
到左1:30..我地就食mum mum啦..
我地食完mum mum就走左..
跟住我同張君一齊去左行左一陣..
張君話等埋我喎..
我就話:好!好!好!
係補習社做左好多野lu..做到我都累啦!!
4點半就走lu..跟住我就去左合益廣場搵張君..
(我地買左禮物比你啦..芳芳..聽日你就可以收到..)
我地諗左好耐先諗到買邊份禮物比你..
5點幾我就同張君分開左..
我就返左屋企..
冇幾耐..我表妹同表弟就黎左我屋企玩..
係時候啦..唔講..
|