今日係星期六.. 我要返學校練舞.. 我8點先起左身.. 我竟然可以準時到喎..奇蹟!! 我地從9點鐘跳到12點幾.. 個導師好嚴呀.. 每一個舞步都唔可以跳錯.. 跳到我都好累!! 跟住只可以休息一陣..跟住又要跳多次... 我見到一,二年級跳既舞..好可愛!! 我放左之後,就同芳芳一齊去買衫.. 買左一個袋,,一條褲同一條裙..好靚嫁'' 呵呵..跟住我地5點先去真光團契.. 去到..我地一齊同Apple姐姐玩.. 到左6點散場lu..