好耐冇打日記啦... 都好耐冇見你地啦!! 我呢嫁係我表妹屋企住呀..!!感覺唔錯既''' 功課就未做晒,,= = 不過返學前一定做晒嫁..嘰嘰.. 聽日就知道自己係咩班啦... 好緊張... 突然好掛住屋企呀><