呵呵~
已經有一大段時間冇寫blog,,果然給我猜中了"||^
因為太無聊..所以唯有寫blog解解悶==
反正係msn..你都唔會再同我對話吧.. *
唉~電腦中左毒呀,,(應該係")不過佢好似係msn先有效..平時好似冇咩野xd""
每次都係開左msn頭個10min之內都會hand一下機,,跟住就自己不停咁send d野比在線個d人..
send曬之後,,又回復正常.冇再發生咩事....真神奇吖~~|||
(不過為左安全,,都係暫時唔on好d...>^)
唔想理住咁多先~何況話左比我亞爸知..後果真係...「ok佢比」~呵=x+"""
開左學已經一個星期了~係二丙班入面好悶呀>Q<
今日我竟然係我最~~~愛ge數學堂有左"想訓"ge思緒吖..0O0!
二丙ge無聊病毒果然強大,,會令到我咁~~實在太可怕了>w"((內心os:係你ge問題...-
好多強敵呀~~QxQ點解個個d成績都咁唔錯嫁,
我今次真係....願我祝福我,,=uQ
哎呀呀~~原來我係不知不覺間已經寫左咁多了,,^
咁算la,,遲d先再寫la~~
|