|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
解脫la......  |
分類: 未分類 |
今日幾經辛苦-------終於都跑完松山la
真系好開心,幾驚自己唔達標ar
好想講句:我達咗標la!!!!!!!
Yeah.....我以後都唔使再跑松山la
今年終於無遺憾la
跑完之後就同班fd去食糖水
點知見到好多人ar....仲有其中ge兩個人
真系好甜ar......好好食
今晚就祝大家玩得開心d啦......
|
|
|
abby 於 2009-01-03 02:38 PM 發表:
恭喜恭喜^^
|
|
|
mon88 於 2009-01-03 01:36 PM 發表:
恭喜' =] 同校的?'
|
網主回覆
係ar.... Posted at 2009-01-04 08:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kn_lou 於 2009-01-02 12:29 PM 發表:
hapi new year'
|
|
|
fong09 於 2009-01-02 01:16 AM 發表:
恭喜LO~
|
|
|
恭喜@V@~~~~~~~~~~~~~~~~~~發財...............= =
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-01-04 08:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
 |