Qooza Home Forum New Entry
整冷麵...      2006-08-21 06:24 PM

琴日去左美食博覽...

嘻嘻...

買左好多野呀...

拎死我咁滯...

之後去左食烽...

唔好誤會...

唔係果 d 風...

係一間壽司鋪...

唔...好好食呀...

d 蝦同帶子好正呀...

之後行左陣...

今晚係我整消晚...

諗住整冷麵...嘻...

買唔到冷麵汁呀...頂...

好彩阿姨買番泥炸...

唉...

每日一句:能傷我最深的人,偏得我心...


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


暱稱: °×╳執著﹏
性別: 女
國家: 香港

More......

★My Friends★
Apple1c10
aesopo88429
alvin5566
yi355
cokeshing
rossi21492
chunpong
podin
kincar
qwerk1933
suet2624
SIUCHI19
顯示全部(22)


★New Entries★

2006-10-14
轉左板啦...
2006-10-04
2006-09-30
2006-09-28


★My Comments★

最近三個月尚無任何留言
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 84 | »